Firma NEW TRENDY Sp. z o. o. w ramach projektu „Rozszerzenie działalności eksportowej oraz promocja Marki Polskiej Gospodarki przez firmę "NEW TRENDY" Sp. z o.o. na wybranych rynkach zagranicznych” bierze udział w Programie promocji branży budowy i wykańczania budowli, a produktem będącym przedmiotem eksportu jest gama kabin prysznicowych.
Działania projektowe mają na celu zintensyfikowanie działalności eksportowej firmy na rynkach zagranicznych: rosyjskim, niemieckim i białoruskim, co wpłynie na promocję produktów oraz wzrost rozpoznawalności marki firmy na arenie międzynarodowej.
W związku z powyższym, w ramach projektu zaplanowano udział w międzynarodowych targach, które będą miały miejsce w krajach, gdzie planowane jest przeprowadzenie działań promocyjnych:
- ISH – Frankfurt, Niemcy – marzec 2019
- MOSBUILD/WorldBuild, Moskwa, Rosja – kwiecień 2019
- BUDPRAGRES – Mińsk, Białoruś – wrzesień 2019
Cele i planowane efekty Projektu:
Celem projektu jest uczestnictwo firmy NEW TRENDY Sp. z o.o. w BPP budowy i wykańczania budowli, w celu promowania swojej gamy kabin prysznicowych z kolekcji NEW MODUS i NEW MODUS BLACK, NEW MODENA oraz NEW SOLEO, na rynkach: rosyjskim, niemieckim i białoruskim.
Dzięki realizacji projektu New Trendy Sp. z o.o. będzie aktywnie promować swoje produkty na targach i nawiązywać tym samym nowe kontakty z potencjalnymi kontrahentami. Ekspansja firmy ze swoją ofertą na rynki zagraniczne pozwoli nawiązać nowe relacje z międzynarodowymi kontrahentami i klientami.
Rezultatami projektu w 2021 r. będą:
- Wzrost liczby podpisanych kontraktów handlowych
- Wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport
- Wzrost przychodów ze sprzedaży na eksport produktów będących przedmiotem Projektu
Wartość Projektu oraz wkład Funduszy Europejskich:
Wartość Projektu: 1 138 516,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 748 800,00 PLN